reklama

Svitá

Otváram okná duše.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otváram okná duše.

Do srdca vpúšťam noc,

jej hustotu pretne len

krídlo anjela.

Mučí ma tvoj smútok.

Smeješ sa, keď nebo plače

a dnes si sám.

Nevrav nie,

keď prosíš.

Otváram okná duše,

do srdca vpúšťam noc

a pre teba mám

len perly smútku.

Aj tak ďakuješ.

Už nie si sám,

svitá.

Jaroslava Valkovičová

Jaroslava Valkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som herec, ktorý v divadle života hrá každý deň inú rolu. Moja mnohotvárnosť sa odráža aj v mojej duši. A v poézii hľadám odpovede. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu