reklama

Som...

..možno len sonetom, čo ťa má pohladiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som myšlienka,

čo ťa ráno zobúdza.

Som smútok,

čo uletel ti z duše.

Som vánok,

čo odfúkne ti z tváre zúfalstvo.

Som prameň vlasov,

čo pošteklí tvoj úsmev.

Som anjel,

čo požičal ti krídla.

Som rám,

čo urkýva tvoje obrazy.

Som spomienka,

čo s tebou večer usína.

Jaroslava Valkovičová

Jaroslava Valkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som herec, ktorý v divadle života hrá každý deň inú rolu. Moja mnohotvárnosť sa odráža aj v mojej duši. A v poézii hľadám odpovede. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu